DE BESTE KWALITEIT ACETAAT BRILLEN ONLINE VANAF €38,-
0
  • No products in the cart.

0
  • No products in the cart.

Ruilen & Retouneren

Hoe retourneer of ruil ik mijn bril

Je kunt een bril binnen 30 dagen retourneren of ruilen. Dit geldt voor alle type brillen. Stuur een mail naar info@minash.nl. Wij sturen dan zo snel mogelijk een retourcode naar je op. Wel hebben wij de volgende gegevens nodig om jouw retouropdracht in behandeling te nemen.

Een retour aanmelden, hoe doe ik dat?

Stuur een mail naar info@minash.nl. Vermeld de volgende informatie in je E-mail.

Naam

Type bril

Reden retourneren/ruilen

Je wens: ruilen/geld terug?

Bij geld terug vermeld je naam en rekeningnummer (IBAN-nummer)

Let op: Helaas kunnen wij een retourzending zonder aanmelding niet in behandeling nemen.

Retour aangemeld wat nu?

Na het aanmelden van je retour sturen wij zo snel mogelijk per e-mail een retourcode naar je op. Je mag het doosje gebruiken waarin je de bril van ons heeft ontvangen. Mocht u deze niet meer in bezit hebben, mag u een andere doos gebruiken. Stuur de bril op naar Minash Fashion Group, Professor Bouwmanstraat 22, 2035AS, Haarlem. Vergeet niet de retourcode die je van ons hebt ontvangen op je pakketje te vermelden. De retourkosten zijn voor jouw rekening. Zodra wij je pakketje in ontvangst hebben genomen, krijg je van ons een ontvangstbericht. Wij zullen hierna je retouropdracht binnen 14 dagen in behandeling nemen.

Geld terug?

Geef dit aan bij het aanmelden van je retouropdracht. Wij zullen binnen 20 dagen na het verwerken van de retouropdracht het volledige aankoopbedrag exclusief de eventuele verzendkosten terugstorten op het door jouw doorgegeven rekeningnummer.

Bril ruilen of een nieuwe bril ontvangen?
Graag dit aangeven bij het aanmelden van je retour. Wij zullen zo snel mogelijk aan de slag gaan met je nieuwe bestelling. Wij sturen je nieuwe bril gratis naar je toe en nemen deze verzendkosten voor onze rekening.

  • Bril ruilen en de nieuwe bril is goedkoper?
    Je krijgt een e-mail met het meerbedrag dat aan ons overgemaakt moet worden. Na ontvangst van de betaling, gaan wij je nieuwe bril verzenden.
  • Bril ruilen en je nieuwe bril is duurder?
    Je krijgt een E-mail met het meerbedrag dat aan ons overgemaakt moet worden. Na ontvangst van de betaling, gaan wij je nieuwe bril verzenden.

Share via: